JAK DOKONAĆ WYMIANY?

Robiąc zakupy w sklepie internetowym Azure-24.pl masz prawo wymienić zakupiony produkt na inny w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. 14-dniowy termin do wymiany produktu rozpoczyna się od dnia dostarczenia produktu przez firmę kurierską (obcięcia produktu w posiadanie).

Zanim zdecydujesz się na wymianę, skontaktuj się z nami w celu potwierdzenia dostępności i rezerwacji produktu na który będzie robiona wymiana. W przypadku większej ilości wymienianych produktów, należny wypełnić oddzielne formularze dla każdego z wymienianych produktów.

Aby dokonać wymiany produktu, należy wypełnić formularz znajdujący się obok.

Po przesłaniu formularza zostanie automatycznie wygenerowany mail z Formularzem Wymiany. Oryginał formularza otrzymasz na adres e-mail podany w Formularzu wymiany z kopią do Azure-24.pl.
Wydrukuj ten mail i dołącz do zwracanego produktu. Jeżeli nie możesz wydrukować tego maila, dołącz do zwracanego produktu kartkę z imieniem i nazwiskiem, abyśmy mogli zidentyfikować Twój zwrot.

Korzystanie z formularza nie jest obowiązkowe. Możesz zgłoszenie wymiany napisać odręcznie lub za pomocą innego dostępnego formularza. Ważne, aby takie zgłoszenie zawierało wszystkie wymagane informacje, takie jak:

  • imię i nazwisko,
  • adres do korespondencji i dostawy,
  • adres poczty elektronicznej (adres e-mail) na który ma zostać wysłana odpowiedź na zgłoszenie wymiany,
  • kontaktowy numer telefonu,
  • datę nabycia towaru,
  • dane zwracanego towaru,
  • dane towaru na który ma nastąpić wymiana,
  • informację czy zakup był z opcją darmowej wymiany,

Przygotowanie produktu do wysyłki
Zwracany produkt powinien być czysty i suchy, odpowiednio zabezpieczony przed uszkodzeniem w transporcie. Prosimy o nieoklejanie bezpośrednio oryginalnego pudełka taśmą klejącą. Pudełko jest traktowane jako część produktu. Za uszkodzenia powstałe w transporcie odpowiada wysyłający.

Przygotowaną przesyłkę należy wysłać na adres:
“Azure-24.pl” – INDIGO group, ul. Kościelna 44, 98-200 Sieradz
Telefon dla kuriera: 609 801 612

Koszt wymiany produktów, ponosi wymieniający. (chyba, że korzystamy z darmowej wymiany).

Jeżeli przy zakupie wybrana została opcja darmowej wymiany, to po otrzymaniu wypełnionego Formularza Wymiany, zamówimy dla Ciebie kuriera, który stawi się po odbiór przesyłki we wskazanym dniu. Kurier będzie miał ze sobą przygotowaną etykietę adresową i potwierdzi nadanie przesyłki.

Jak szybko otrzymasz wymieniany produkt
Wymiany produktu dokonamy niezwłocznie, jak tylko otrzymany zwracany produkt. Wysyłka nowego produktu następuję najczęściej następnego dnia roboczego.

Jeżeli produkt na który chcesz dokonać wymianę, jest chwilowo niedostępny a nie zrobiona była wcześniejsza rezerwacja, poinformujemy Ciebie o orientacyjnym terminie dostawy.

Rozliczenia finansowe związane z kosztami przesyłki oraz ewentualne różnice w wartości wymiennych produktów będą rozliczane w formie przelewowej lub pobraniowej. Informacja o wysokości dopłat lub nadpłat będzie przekazywana e-mailowo, wraz z niezbędnymi danymi do dokonania rozliczenia.

Dane wymieniającego (wszystkie pola wymagane)

Imię i nazwisko

Adres

Kod pocztowy

Miasto

Telefon kontaktowy

Adres email


Dane zwracanego produktu (wszystkie pola wymagane)

Rodzaj zwracanego produktu

Kod zwracanego produktu (nazwa)

Kolor

Rozmiar zwracanego produktu

Ilość

Wartość zwracanego produktu

Data zakupu (format: DD.MM.RRRR)

Numer paragonu lub zamówienia

Podaj formę zapłaty za przesyłkę zwrotną (według cennika dostaw)
- przelewem- dołączę do przesyłki- pobranie- Darmowa wymiana

Podaj datę kiedy kurier ma odebrać wymieniany produkt (tylko jeżeli zakup był z opcją darmowej wymiany)
(format: DD.MM.RRRR)


Wymiana produktu na (wszystkie pola wymagane)

Rodzaj produktu

Kod produktu (nazwa)

Kolor

Rozmiar produktu

Ilość

Wartość produktu

Uwagi